onsdag 16 september 2009

VMA 2009

Tittade inte på live sändningen av MTVs Video Music Awards 2009, men har nu sätt den på deras hemsida i efterhand. Vet absolut inte vad som föll i Kanye West. Men det var riktigt snällt av Beyoncé att istället för att hon drog sitt tacktal så gav hon chansen till Taylor Swift.

Sen när man fick se trailern för New Moon då! Gud! Vill se, vill se, vill se! (Måste läsa boken först dock!) Från den sneak peek man fick se, såg jag att lilla Dakota Fanning även ska vara med. Blev lite chockad!

Just för tillfället lever jag i en liten Twilight-bubbla som jag kallar det. Haha! Men Sandra ska börja läsa första boken nu och sen se filmen. Har hon inte gjort det än?! Ja, jag vet. (Anledningen är att hennes kompisar villa att hon ska följa med när de ska se New Moon i november.) Bättre sent än aldrig säger jag. Hon kan ju inte missa Twilight-tåget. Enjoy Mei Mei! Du kommer inte att få nog! Haha!


Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner under MTVs VMA 2009.

Inga kommentarer: