torsdag 24 september 2009

Lunchdate

Idag hade Mei Mei studiedag och är därför ledig (imorgon med). Under studiedagar och lov brukar vi nästa alltid gå ut och äta lunch som en liten tradition. Så himla mysigt! Så idag gick Sandra och jag ner på stan för att träffa mamma. Tog en liten lunch (eller lite åt vi ju inte, det var buffé) på East City (älskar deras sushi och nudlarna är också jättegoda!) och hade lite mysigt tjejbabbel. Att äta och prata, det är vi tre bra duktiga på!

Sen fortsatte Sandra och jag att gå på stan. Gick in på Sko August och hittade ett par som jag förälskade mig i. Mei Mei gjorde det också, fast i ett annat par, som jag också föll för. De har 20% på allt för att de hade öppningspremiär. Så de bjöd på äppelcider och choklad också. Funderar på att köpa dem. Har fram till söndag på mig att tänka på saken.

Tog även en sväng till biblioteket för att lämna tillbaka Twilight och hämta upp bok nummer två, New Moon. Så nu ska jag spendera någon timme eller två att läsa. Yeay! Sen ska Sandra och jag sätta på Twilight, eftersom hon idag läste ut boken och fortfarande inte har sett filmen. (Hon hade fått strikta instruktioner från hennes kompisar att först läsa boken innan hon fick röra filmen!) Haha! Har sett den hur många gånger som helst nu men har fortfarande inte fått nog!

Ciao! ♥

Inga kommentarer: