måndag 7 september 2009

Earl Grey

God morgon!

Har varit ute på en snabb promenad nu under morgonen. Gör det så gått som varje morgon. Man blir piggare (men när man ligger i sin varma säng känns det inte som det utan man vill bara fortsätta att sova) av den friska luften även om det bara handlar om ungefär en halvtimme.

Sitter nu här i min favorit fleece och mjukisar med en kopp rykande varm te. Vaknade med en lite krasslig hals och hoppas på att det ska bli bättre av att dricka en kopp te (det hjälpte faktiskt förra veckan när jag provade). Förhoppningsvis blir det bättre eftersom jag har en del ärenden och sysslor jag måste hinna med idag. Där bland annat städning och dammsugning av hela lägenheten inkluderas och att posta/lämna in jobbansökningar (den ena är på Arlanda så den postar jag, den andra är i närheten så jag tänkte lämna in den personligen), och att hjälpa mamma att förbereda middagen (kinesisk/asiatisk mat behöver alltid en massa förberedelser).

Men nu måste jag börja. Hörs senare!

Inga kommentarer: