måndag 14 september 2009

Can´t wait!

Gud vad bra den var då! Har precis läst ut Twilight. Har varit helt trollbunden och inte kunnat sluta läsa. Så fångad att jag helt glömde bort saker jag skulle ha gjort idag. Tur att dagen inte är slut än!

När jag såg filmen första gången blev jag helt till mig i några veckor men lugnade ner mig som tur var! Och nu har det typ bubblat upp igen… Gud, vad ska man ta sig till… Kan det bero på en viss Edward Cullen…?! Hihi!

Man kan inte precis jämföra den med filmen eftersom de båda är hur bra som helst på sitt vis. Vet inte vad jag ska säga. Förutom att jag redan har ställt mig i kö på andra boken, New Moon. Sen väntar man ju på biopremiären av New Moon också, den 20 november. Can´t wait!

Robert Pattinson spelar Edward Cullen i Twilight.

Inga kommentarer: