tisdag 15 september 2009

Tv-kväll igår

Måste säga att jag blev lite rastlös igår utav att man helt plötsligt inte hade något att läsa (läste nästan två dagar i sträck och ville inte gå och lägga mig). (Måste bara säga att i boken får man ju reda på mer, det händer mer och man förstår nästan lite bättre.) Även mamma märkte av min rastlöshet igårkväll! Fick sätta mig ner och titta på tv istället. Det blev Svenska Hollywoodfruar och Roast på Berns. Sen var det direkt till sängs. Trodde först att jag inte skulle kunna somna men det gjorde man visst.

Idag blir det en ganska normal dag med lite sysslor och ärenden som ska göras. Annars inte mycket mer. Ska man kanske titta på lite Twilight?... Nej, skoja bara! Däremot måste jag ta tag i mitt jobbletande. Har inte fått svar på mina ansökningar jag skicka iväg förra veckan. Får kontakta dem om jag inte får nått svar snart. Och söka lite fler jobb!

Ha en bra dag!

Från vår lilla photo shoot i Skokloster.

Inga kommentarer: