onsdag 30 september 2009

Hemmagjorda pizzor

Läste ut New Moon idag. Det gick inte lika fort som med den första boken eftersom jag har haft andra saker att göra. Men idag satt jag så gott som fastklistrad vid den hela dagen. När jag närmande mig slutet av boken undrade jag verkligen hur den skulle sluta. Det blev, jag vet inte, inte riktigt som jag trodde. Annars var den riktigt bra. Dock förstördes lite av upplevelsen, då jag sett filmtrailern ett antal gånger innan. (Borde inte ha gjort det eftersom den visar ganska mycket av vad som skulle hända! Men jag var tvungen… och nyfiken!) Men jag har ju två böcker kvar att läsa, så mycket kan hända. Haha! Längtar nu tills filmen kommer, den 20 november!

Kollade precis klart på säsongspremiären av Grey’s Anatomy. Vilket hemskt avsnitt. George dog ju för tusan! Varför då?! Hmm…

Kvällens middag bestod av hemmagjorda mini pizzor. Super goda och super gulliga!

Nu ska jag försöka att sova lite. Kunde inte somna igår kväll, så nu är man trött. Natti! ♥

Inga kommentarer: