söndag 13 september 2009

Photo Shoot

Har varit helt slukad av Twilight att jag så gott som inte gjort något annan idag förutom att läsa. Man blir ju beroende! Förstår verkligen dom som läser ut den på en dag. Skulle också göra det om jag inte visste att jag även måste sova någon gång också (för jag är inte rolig att umgås med när jag inte har sovit ordentligt, eller är hungrig för den delen!). Var på gränsen att vilja strunta i att hjälpa mamma i tvättstugan idag till och med (men den tanken försvann fort, tur var!). Efter det var det ju helt plötsligt middag!

Vilken drog! Haha! I alla fall, här är några bilder från vår lilla photo shoot med Carro i fredags. Så himla roligt! (Även om det sen var konstigt att titta på bilder av sig själv!) Det måste vi göra om!

Nu ska jag fortsätta att läsa, till jag vet inte när. Trevlig kväll och god natt!

Sminkning och hårfixande.

Sminkösen Frida.







Haha! Frida det ser ut som att du är på väg att ramla i!
På flera bilder ser det ut som att jag är helt naken!




Lite bilder på fotografen Carro blev det också.


Haha!



Inga kommentarer: