tisdag 8 september 2009

Dr. Åsa & Sweet home Alabama

Idag lämnade jag in min jobbansökan som jag inte han med igår på grund av att jag var helt uppe i min städning. Städa en hel del och fortsatte även idag. Mamma såg i alla fall skillnad när hon kom hem och det var ju huvudsaken!

Upptäckte igår kväll att min Friendster profil behövde en uppdatering av bilder och liknande. Så nu under eftermiddagen har jag suttit och laddat upp en massa nya bilder (eller nya och nya; studenten och semestern i Malaysia från i somras, kan jag väl inte riktigt kalla nya).

Såg att Dr. Åsa kommer snart på svt2 som jag inte får missa. Ikväll skulle det handla om huden. Intressant! Förra veckan var det om kroppens klocka: vad man ska gör vid en viss tid för att kroppen ska må bra (man skulle visst raka sig på morgonen och träna kl. 17 bland annat!). Sen blir det nog kanal5 med Sweet home Alabama. Får se om jag tittar på hela, har ju redan sett den.

Trevlig kväll! ♥


Mina fina ballerinaskor från HM.

Inga kommentarer: