söndag 6 september 2009

Barkarby

I förmiddags ringde mina gudföräldrar och bjöd med oss ut till Barkarby. Och det är något man inte säger nej till! Så vi spenderade en halvdag i outlet delen.

Kände mig jätteduktig eftersom jag kom hem utan några kassar (och det var bara bra, eftersom lilla arbetslösa jag måste spara pengar för viktigare grejer). Jag såg ett par jättesöta vinterstövlar från Vagabond som jag gärna ville ha. Stoppade mig själv eftersom de var ordentligt fodrade så det skulle bli riktigt varm att ha på sig inne i stan, så det blev inget köp. Däremot shoppade mamma en del, och det är inte ovanligt!

Vår planerade “söndags middag” orkade vi inte med att göra när vi kom hem, så den lagar vi imorgon istället. Men det blir nog ganska bra ändå eftersom det är roligare att äta en “helgmiddag” på en måndag (livar ju upp den gråa, tråkiga måndagen). Som ersättning åt vi en snabb och lätt pastasallad.

Så här såg jag ut idag.

Lila linne från HM.
Vit kofta från HM.
Blå Diesel jeans.
Ny Anna Sui plånbok, köpt i Malaysia.

Inga kommentarer: