onsdag 9 september 2009

St Ives

Idag hade jag inte ett så fullbokat schema. Så efter att ha kollat på Rachael Ray, handlat lite och några andra ärenden, hade jag tid över för en välbehövlig facial. Först lite ångbad, skrubb, ansiktsmask och avsluta med en återfuktande kräm. När jag väntade på att ta bort masken han jag även med att fixa mina naglar också. Känner mig väldigt fräsch och ren i ansiktet nu. Uppfriskande! Det är så lätt att kunna ha sina egna små spabehandlingar hemma.

Älskar verkligen St Ives Apricot Scrub och Peel-off Masque. Använder dem 1-2 gånger i veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

köpte du ST Ives Apricot scrub i sverige?=)

Victoria sa...

Nej det gjorde jag inte. Har inte sett den här och brukar alltid köpa på mig när jag är utomlands. Superbra är den! :)

Anonym sa...

Okej, tack för svar.=)