fredag 21 september 2012

Vilar framför Project Runway

Började denna fredag med att gå till Gränby Centrum med mamma för HMs nypremiär efter deras stora renovering av butiken. Det var riktigt mycket folk som trängdes men de hade ju också bra erbjudanden och de 100 första fick ett presentkort på 200 kronor (både mamma och jag norpade ett varsitt). Nu är jag ett par jeans och en kavaj rikare! Därefter bar det av till gymmet men efter 50 minuter var jag tvungen att bryta. Helt plötsligt hade jag en otroligt jobbig huvudvärk... Så nu ligger jag och vilar i soffan här hemma och tittar på Project Runway. Älskar verkligen det programmet!

Ikväll blir det att vara hemma och vila. Förhoppningsvis kommer jag sova bort denna hemska huvudvärk till imorgon. Hoppas ni har en bättre fredagskväll än mig!

Inga kommentarer: