måndag 10 september 2012

Latinokväll

Har haft en riktigt trevlig helg! Den har bara rusat iväg och jag har knappt varit hemma. Efter gym och frukost i lördags åkte jag iväg till Stockholm för att träffa min vän Nuvia. Vi hade en mysig eftermiddag med shopping, tjejsnack, och Tacomiddag. På kvällen åkte vi vidare hem till Max, en gemensam vän och förfesta lite, innan vi drog vidare till en latinofest. Där mötte vi även upp deras andra kompisar (som jag träffade för två veckor sedan då vi var på en liknande latinokväll) och hade jättetrevligt. Det blev mycket skratt, öl och dans fram till fem, och jag låg inte i sängen fören efter sex-tiden någon gång! Men kul hade vi! Sov till ett, sedan var jag tvungen att fixa i ordning mig och åka till Knivsta för att jobba... Usch vad seg jag var, och rösten var inte på topp när jag skulle ta emot beställningar. Illa! Det var verkligen så skönt att få komma hem igår kväll, att duscha och sedan sjunka ner i soffan!

Inga kommentarer: