fredag 28 september 2012

Barnpedagog

Hejsan! Som jag nämnde igårkväll vart det en lång torsdag för mig. Började med att vara i skolan tio till tre. Sedan åkte jag in mot stan för att jobba som Barnpedagog (barnvakt) hos familjen jag träffade i måndags. Det var ett provjobbstillfälle så mamman i familjen var med hela tiden. Det var meningen att jag skulle vara med för att se hur hämtningen på dagis gick till och hur deras rutiner efter var. Det gick väldigt bra och eftersom mitt första riktiga tillfälle (nästa onsdag) då jag ska vara själv med deras dotter även kommer att inkludera nattning fick jag vara med fram tills dess. Med andra ord satt jag inte på tåget hem till Uppsala fören vid åtta-tiden igårkväll. Var helt slut men jag hade en jättemysig eftermiddag verkligen! De är verkligen en toppenfamilj!

Bilder från igår. Vi fick en solig höstmorgon, härligt!
Torsdags outfiten.

Inga kommentarer: