fredag 7 september 2012

Nypremiär för Dragon Palace!

Eftersom jag kom hem så sent igår, strax efter elva... så tog jag en skön sovmorgon till halv elva imorse. När jag vaknat hoppa jag direkt i träningskläderna och cykla till gymmet med Sandra. Därefter mötte vi mamma på stan för att käka lunch på nyöppnade Dragon Palace. De har haft stängt under sommaren för renovering så vi var ju tvungna att gå dit och se de nya förändringarna! Det var superfint och de hade verkligen gjort om hela restaurangen! Maten var väldigt god, och stället var packat med hungriga människor! Efter våran långlunch drog Sandra och jag till Carolina Rediviva för att plugga i några timmar. Det kändes himla skönt efter kan jag säga! Fick en massa gjort så nu behöver jag inte göra så mycket nästa vecka, hehe.

Inga kommentarer: