söndag 23 september 2012

Så var det söndag igen...

Ja denna helg försvann som vanligt med all hast! Och den såg nästan likadan ut som förra helgen roligt nog. Igår morse mådde jag som tur var bra igen efter fredagens hemska huvudvärk. Skippade gymmet för att vara på den säkra sidan, och så regna det som bara den också! Efter lunch åkte jag in till Stockholm för en shoppingdag med Nuvia, och på kvällen mötte vi upp Max och de andra killarna. Vi åkte till en Bolivians fest och då de firade en speciell högtid var den bra mycket större än de jag varit på innan. De hade olika dansuppträdanden (kvällen till ära), god mat och öl, och bra musik. Riktigt trevligt, och vi var inte i säng fören vid sex imorse!

Sov som stockar fram till två idag men sedan var det slutlatat för mig. Fick lägga på ett kol för att hinna med tåget till Knivsta och jobbet. Nu ska jag äntligen gå och lägga mig. Är helt slut! Godnatt på er!

Inga kommentarer: