måndag 3 september 2012

Studiepedagog

Godmorgon! Hemkommen och nyduschad från ett morgonpass på Friskis, och nu ska jag äta en riktigt tidig lunch innan jag ska ta tåget till skolan. Efter skolan, vid fem-tiden ska jag även iväg och jobba. Har helt glömt att nämna det insåg jag nu! Har ju berättat att jag fick kontrakt som Barnpedagog (barnvakt) hos Akademisk Omtanke i Stockholm för cirka en månad sedan. Och i förra veckan fick jag ett samtal av dem, och de undra om jag inte kunde tänka mig att även jobba som Studiepedagog (läxhjälp) då de trodde att jag skulle passa hos en speciell kund de hade. Så jag tackade ja och har mitt första pass idag som sagt. Väldigt kul men jag är lite nervös hur det ska gå... Men det kommer nog gå fint!
Haha, insåg precis att jag älskar min hårfärg! Blusen kommer från HM.

Inga kommentarer: