torsdag 13 september 2012

Långpromenad

Börja denna morgon med att "försova" mig. Började inte skolan fören efter lunch men hade planerat att gå upp klockan sju för att träna. Vakna istället en timme senare och rusa iväg till gymmet för ett kortare pass och sen stressade jag hem för att fixa mig lite snabbt innan jag rusade vidare till tåget som går vid tio. Nu undrar ni säker "Varför hoppade du inte bara över gymmet, så behövde du inte stressa?". Haha, undrade det med när jag väl satt på tåget och kunde andas igen men "Nej, jag skulle träna, punkt slut!".

Framme i skolan träffade jag Ida och Emma för att käka lunch och sedan göra klart en inlämningsuppgift tillsammans, innan vår föreläsning i Fältmätning. Väl tillbaka i Uppsala igen träffade jag Sandra för en tidig middag på Max. Och eftersom det var så fint höstväder (usch det är höst nu! Men lite mysigt är det ju också) blev det en långpromenad på en och en halv timme efter. Riktigt skönt!

Inga kommentarer: