onsdag 5 september 2012

Ugnsgrillad kyckling...

... med rotfrukter, ris och avokadosallad blev det till middag ikväll. Supergott! Nu är man verkligen mätt och belåten! Dagen har annars varit bra, väldigt lik gårdagen kan man säga. Var i skolan under morgonen, åkte sedan tillbaka till Uppsala och innan jag cyklade hem blev det 70 minuter på gymmet. Väl hemma blev det en dusch och sedan fixa lite saker till imorgon. 

Har en riktigt lång dag framför mig imorgon! Kommer att vara i skolan mellan nio och halv fem, och en timme senare ska jag på en kurs i första hjälpen för Akademisk Omtanke. Det är ett av kraven att få jobba hos dom, att man har gått denna utbildning i barnsäkerhet så att man är redo ifall något händer när man är ute på ett uppdrag. Den slutar vid nio-tiden, så imorgonkväll är jag inte hemma fören vid halv elva... Tur att jag är ledig på fredag och kan ta lite sovmorgon!

Inga kommentarer: