tisdag 19 januari 2010

Te-paus

Var tillbaka i ”skolbänken” idag. Satt mig ner för att kolla på min första lektion/föreläsning. Den var riktigt intressant men jag känner mig lite lost och förvirrad (tur att man kan se om den!). Det känns lite konstigt att man har börjat plugga igen men jag tror nog att jag snart kommer in i det. Och förhoppningsvis kommer jag inte känna mig så vilsen och virrig i denna ekonomikurs/-djungel! Tog en liten paus och sitter nu här med en kopp te. Ska börja med övningarna som hör till strax. Ha det bra!

1 kommentar:

Hanna sa...

Så du pluggar också på distans? Jag börjar en utbildning som heter "Design för det goda livet" via Textilhögskolan i Borås om en vecka, som också den är på heldistans. Hur tycker du det funkar och måste man passa tider och sånt? Lite nervös inför det, och jag har dessutom inte fått speciellt mycket information om hur det kommer att gå till. Tänkte att det kanske fungerade på liknande sätt för båda oss... KRAM!