onsdag 27 januari 2010

Min nya bortförklaring...

Det blev inte så mycket pluggande. Var för trött för att “anstränga” mig så mycket… Hitta dock en artikel om shopping som tilltalade mig. Och jag håller med om vad som står i den! Man känner sig faktiskt trött efter en lång shoppingdag. Man går ju så gott som hela tiden, förutom när man ska prova eller så. När jag vet att jag kommer att vara ute länge brukar jag också ta bekvämare skor, precis som många andra i deras undersökning. Haha. Det här blev min nya ursäkt för att shoppa…

Men man måste faktiskt inte handla hela tiden. Det är egentligen roligt att bara gå omkring och kolla också! Och det är jag duktig på att göra också! I de flesta fall när jag går ut och “shoppar” brukar jag inte komma hem med något! Men när man går ut med mamma så är det tvärtom. Har ingen aning om vad det kan bero på!


Shop til you drop… It just makes sense! ♥

Inga kommentarer: