fredag 22 januari 2010

Försenad present

Min dag har varit riktigt lugn. Det blev till största del pluggande. Skrev rent anteckningar och uppgifter, och även lite andra skolrelaterade saker.

Mina gudföräldrar var förbi en sväng för en stund sedan för att lämna en aningen sen extra studentpresent från Mats och Trudel (min gudmors dotter och man). De hade tagit en massa foton (de har en jättebra systemkamera) på mig under studenten. Och nu hade de (äntligen) framkallat dem och fixat en ram. Riktigt gullig av dem i alla fall! Det är tanken som räknas, eller hur? Nu blir det Skavlan för min del. Rihanna är gäst i kvällen avsnitt. Trevlig kväll på er! ♥


Jag och min “gudsyster” Trudel på min student. Studenten känns så långt bort, men det var ju bara sex månader sen. Det känns så avlägset på något sätt men ändå inte… Förstår någon vad jag menar?

2 kommentarer:

carro sa...

Ja jag förstår dig :O

carro :) sa...

Tack! :D
Jag trodde du installerade om det igen? du hade väl en skiva?
shit jag förstår dig, måste vara jättetråkigt att inte ha det :O
du får komma och låna mitt^^
PUSS OCH KRAMAR!