fredag 15 januari 2010

Lunch på stan

Hade en härlig lunch med mamma och Sandra på East City (självklart! Stammisstället och favoritstället nummer ett!). När det var dags för att säga hej då till lillasystern, fortsatte jag och mamma med att gå en stund på stan. Jättemysigt! Köpte ett jättesött Hello Kitty nattlinne från H&M.

Därefter begav vi oss till Gränby Centrum för lite fredagsshopping. Det var meningen att vi skulle handla mat och kolla lite (läs: bara titta) i klädaffärerna. Det sluta med att vi handla mer kläder än mat. Oops! Men det är ju riktigt typiskt min familj om man säger så… Köpte en rosa kofta och en t-shirt med ett gulligt tryck (inte så farligt!), även dessa från H&M.

Strax ska jag titta på sista delen av svt2s brittiska miniserie Förnuft & Känsla. Därefter blir det filmen Vicky Cristina Barcelona. Har velat se den ett bra tag nu. Verkar vara en bra film. Ha en bra kväll! ♥


Det var bara -2 ute idag men dunjackan åkte på ändå, ifall att jag skulle frysa. (Man vet aldrig med mig.)

Inga kommentarer: