söndag 10 januari 2010

Söndagsmorgon

God morgon!

Från igår till jag vet inte när, så kommer jag att ha en hel massa ny fritid igen eftersom jag inte har något fast arbete längre. I fredags tittade in hos de jag jobbade hos under hösten för att prata lite (och hämta lite godis som dom kallar det, hihi!). Men jag fick höra att det inte såg så ljust ut för mig för tillfället. Och det var ju synd! Däremot fick jag lite gladare besked i fredags från mammas jobb. Att de skulle ringa mig om de var i behov av extra personal (hade jobbat jättebra tyckte de och jag fick många komplimanger från de jag jobba ihop med!). Men min “fritid” får jag spendera väl eftersom jag ska börja plugga igen (eller i alla fall en kurs, men ändå!) och inte riktigt vet hur mycket tid som kommer att gå åt till det. Jag ska i alla fall hinna med att umgås med mina kära vänner som jag inte har träffat på flera veckor nu! Tiden har inte riktigt räckt till och nu ska det bli ändring på det tycker jag!


Mer fritid innebär mer tid åt läsning. Bara några kapitel kvar nu!

Inga kommentarer: