tisdag 26 januari 2010

Missa Robert Pattinson

Det var ganska skönt att få gå upp och jobba imorse. Det var konstigt att säga det men så känns det faktiskt! Att gå upp på morgon och veta att man har något att göra (som man även tjänar pengar på det vill säga! Haha.) Ska få jobba imorgon också fick jag höra. Så det var positivt! Eftersom jag trodde att jag inte skulle få vara på mammas jobb så mycket mer framöver, då de inte har lika mycket att göra längre. Så det är jag i alla fall glad över! (Vad jag inte blev så glad över, när jag fick höra att jag skulle få jobba idag, var att jag skulle missa Ellen DeGeneres Show. Robert Pattinson var en av dagens gäster! Gud vad jag är löjlig…!)

Var nere på stan idag också efter jobbet. (Hann med det faktiskt.) Var tvungen att hämta några böcker på biblioteket. Som jag behöver till min ekonomikurs. Man går ju i skolan nu också. Haha. Nu ska jag varva ner lite framför tvn och sen blir det bums i säng. Natti!


Inga kommentarer: