söndag 17 januari 2010

Lördagsmys

Gårdagen var det familjemys på schemat. Spenderade eftermiddagen och kvällen hemma hos mina gudföräldrar. Det var bara jag, mamma, Sandra, gudmor och hennes yngsta dotter. Superysigt med bara oss tjejer. Fika med baguette och tonfiskröra (gjord på amerikansk tonfisk och selleri). Hur gott som helst! Umgicks och prata en massa. På kvällen åt vi supergod Currykyckling med ris och Roti (från Barbados, jättegott!) till middag. Och till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass. Mums! Har alltid lika trevligt när man är där! Tiden går så fort. Men under den senaste tiden har vi inte hunnit umgås så mycket med dem eftersom alla är så upptagna hela tiden. (Kommer ihåg när vi var yngre så spenderade vi nästan varannan helg med dem. Jätteroligt!)

Fick försenade julklappar också. Av gudföräldrarna fick jag ett presentkort från Solo. Och från min gudmors syster (som kom med sin familj från USA under jul och nyår, som vi tyvärr inte hann träffa!) fick jag denna jättesöta topp från Ann Taylor.

Inga kommentarer: