torsdag 1 oktober 2009

Weekend preparations

Imorgon ska jag på middag i Stockholm och på lördag är det tjejmiddag hemma hos Carro. Så det behövs ju lite förberedelser. Bland annat facial, manikyr och pedikyr, välja kläder, skor och accessoarer. Har lite panik över vad jag ska ha på mig imorgon (lördag är lite lättare, tänkte ha jeansleggings och en fin topp/tunika)! Det är ju en ganska fin middag med äldre personer än mig. Funderade på att ha klänning, men det kommer säkert att bli jättekallt. Annars tänkte jag på att ha svarta byxor med en topp. Aaa…! Mamma och jag kommer säkert att stå imorgon och ha panik tillsammans (mestadels jag!).

Räddare i nöden vid torra och spruckna läppar är Mary Kays lipmask och lipbalm. Särskilt nu under hösten och vintern då jag alltid har så torra läppar (som inte vill blir bättre fast man sätter på läppbalsam stup i kvarten!).

Inga kommentarer: