lördag 17 oktober 2009

Love Hello Kitty

God morgon!

Helg! Har längtat, inte för att jag ska göra något speciellt men det är alltid skönt. Är glad (även om vädret inte är det bästa). Igår däremot var jag inte på värdens bästa humör. Kände mig helt grå och irriterad. Ville bara sätta mig ner och gråta. Haha! Sen när mamma bjöd på en minibulle kände jag mig lite bättre (för stunden). På kvällen kollade Sandra och jag på The Joy Luck Club. Kände igen det så väl, såg mig själv under vissa ögonblick. (Kinesisk mamma med sina värderingar med mera, som uppfostrat en dotter i väst…) Jättebra var den! Även boken med samma namn av Amy Tan är riktigt bra. Läsvärd!

Såg att en Kello Kitty butik ska öppnas här i Uppsala. Gud så gulligt! Hela butiken kommer att vara rosa! På fredag, den 23 oktober, öppnar de både butiken på Vaksalagatan och en online-butik. Då vet ni var jag är nästa helg! Haha!


Titta vad gulligt! Ett Hello Kitty Hotel i Taiwan.

1 kommentar:

Carro sa...

Nej vad gulligt! :D