fredag 23 oktober 2009

Andra dagen

Ja då har man avklarat andra dagen på jobbet. Tänk att lilla Vicky har ett riktigt jobb! Kan nästan inte tro det själv. Ett riktigt jobb! Haha! Så skönt med fredag i alla fall. Nu kommer jag att uppskatta fredagar och speciellt helgerna så mycket mer, nu när man har ett jobb. När man gick i skolan var det inte samma sak eftersom dagarna var ju inte lika jobbiga, om man säger så!

Igår efter första dagen på jobbet (kan inte sluta tänka på att jag har jobb!) träffade jag även mamma och Sandra på IKEA. De hade redan hunnit gå halv, så jag mötte upp dem i restaurangen för lite middag. Ett mysigt avslut på en lång torsdag helt enkelt!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite. Är helt slut i kroppen, känner det särskilt i benen (måste stå upp hela dagarna). Ha en bra helg på er! ♥


Åt en jättegod äppelkaka med vaniljvisp på IKEA.

Inga kommentarer: