torsdag 15 oktober 2009

Horoskop

God morgon!

Läste precis mitt horoskop i gårdagens Metro. Skrämmande! Det stämde ju helt med vad som hände igår. Kan inte berätta om händelsen men det var inget dåligt eller hemskt. (Mei Mei, du kommer att få reda på det under lunchen.)

Igårkväll beslutade jag mig för att söka till tre kurser för vårterminen: Affärsredovisning och räkenskapsanalys, Hälsopedagogik I, och Kinesiska i tal och skrift: del 1. Alla är på distans. Det kändes mer rätt för mig för tillfället och ifall jag fått jobb tills dess. (Om jag ens blir intagen på någon av dem!)

Såg ni Southland igårkväll på tv3? Missade första avsnittet förra veckan men det var ganska bra ändå. Var bara tvungen att se ett avsnitt eftersom jag hört att den har fått ganska bra betyg och för att se Benjamin McKenzie (har ju inte hört/sett så mycket av honom efter OC).

Inga kommentarer: