måndag 26 oktober 2009

Omelett med sallad

Så har ännu en vecka börjat. Kändes jättekonstigt imorse när jag tänkte på att Sandra var hemma för att hon har höstlov och att mamma också var hemma för att hon var sjuk. Själv var man tvungen och gå upp och jobba! Haha! Men, men…

Från idag tills på torsdag kommer det att jobba en till extra på jobbet (har fortfarande inte riktigt smällt att jag har jobb). Fick höra att han skulle vara rätt snygg förra veckan, och idag kan jag själv bara säga att ful var han inte. Haha! En 20-årig kille från Blekinge med dialekt och allt! Om jag skulle vara samma tjej som när jag gick i högstadiet skulle jag ha fallit pladask för denna “typ“ av kille; lång, blond och lagom med muskler. Haha, men inte nu! Nu har man andra viktigare kriterier (som inte är så ytliga). Måste ju växa upp någon gång!

Ha det bra! ♥


Måndags middag.

Inga kommentarer: