torsdag 11 oktober 2012

We are the Storm

Igår kväll åkte jag ihop med min "andra familj" (mina gudföräldrar och co) för att se We are the Storm spela på Grand här i Uppsala. Det är mina gudföräldrars son Jonas band, som består av sex duktiga killlar och de är verkligen jättebra! Hade en väldigt trevlig kväll!

Idag åkte jag in till skolan på förmiddagen för att redovisa grupparbetet vi har i Fältmätning, som gick jättebra! Kändes bara lite onödigt att åka tåg i över tre timmar (tur och retur) för att ha en redovisning på cirka 30 minuter dock... Tillbaka i Uppsala igen var jag och träna en stund innan jag åkte hem. Sedan bar det av till Gränby Centrum för att hitta en födelsedagspresent till Carros kille Johan som fyller år imorgon. Imorgon kväll blir det födelsedagsfirande hos dom med Camilla och några andra vänner till Carro och Johan. Ska bli kul! Nu blir det strax sängen, är supertrött! Godnatt!
Det blev inga bra bilder med min mobil så låna denna från Anna (mina gudföräldrars dotter). 

Inga kommentarer: