måndag 8 oktober 2012

121008

Ja då var denna måndag snart över. Ligger redan i sängen, redo för att strax gå och lägga mig. Började iallafall denna vecka med en mjukstart! Var i skolan under förmiddagen och arbetade med vårt grupparbete i kursen Byggstyrning med kalkyler och strukturplaner. Och eftersom min grupp, som består av mig, Emma och Ida, har jobbat på så effektivt under hela kursen låg vi så bra till att vi smet redan innan lunch (det var annars schemalagt till fem). Himla skönt! Men då jag skulle jobba som läxhjälpare under eftermiddagen fick jag inte åka hem direkt... Det gjorde ingenting för min del, fick några timmar av fönstershopping i Liljeholmsgallerian så länge. Klockan fyra var jag iväg och jobba i 90 minuter, och vid sex satt jag på tåget hem. Tågresan gick hur fort som helst! Kan det bero på att jag sov hela vägen kanske? Haha! 
Bild från i lördags.

Inga kommentarer: