tisdag 2 oktober 2012

Trött tjej med blöta strumpor

Okej, jag har sagt det förut, igår rättare sagt, men jag måste säga det igen! Fältmätning är INTE min grej! Dagens "lättare" övning var inte alls lättare, vi stod på en blöt öppen äng (mina strumpor var blöta efter fem sekunder!), det var kallt och det blåste, och skulle sätta ut "hushörn". Det gick rakt ut sagt åt skogen, ingenting ville bli rätt för oss... Och vi var tvungna att stanna kvar en och en halv timme extra för att försöka lösa allt. Fy, men nu är alla utomhusövningar gjorda och imorgon ska vi i gruppen ses för att skriva klart rapporten som ska in samt redovisas nästa vecka.

Efter ännu en frustrerande dag i skolan åkte jag vidare för att jobba som läxhjälpare. Det passet gick åtminstone bättre! Var hem i Uppsala igen efter åtta, åt då middag och tog sedan en varm härlig dusch. Nu ligger jag här i sängen igen med en kopp te och är supertrött som vanligt. Dags att sova snart kanske!

Inga kommentarer: