söndag 7 oktober 2012

Solig helg!

Måste bara börja med att säga att helgens väder var ju underbart! Under hela fredagen, lördagen och söndagen sken solen glatt och luften var härligt frisk! Fredagskvällen hos Max var väldigt trevlig. Det bjöds på god Panengkyckling med ris, supergott! Sedan blev det X-factor och filmmys, Efter en lång vecka blir man lätt sömnig om man lägger sig ner i en skön soffa! Med andra ord, somna nästan direkt, haha! Lördagskvällen spenderades med Nuvia, vi lagade fläskkotletter med pommes frites och bearnaisesås till middag och sedan åkte vi iväg till en Bolivians fest. Trevlig kväll! Vi dansade fram till sex och när vi kom hem vid sju-tiden imorse slocknade jag direkt i sängen. Vaknade sen igen vid två för att börja bege mig mot Knivsta för några timmar av jobb och sedan vidare hem. Dags för denna trötta tjej att sova lite, ser fram emot min lugna skolvecka som jag har framför mig!
Jag och Nuvia.

Inga kommentarer: