onsdag 3 oktober 2012

Citron/Fläder

Idag träffade jag min grupp som jag jobbat med under Fältmätningsövningarna, för att skriva på den tillhörande rapporten som ska in. Och vilken team vi var! Alla hade sin del, jag fick göra skisser över alla övningar, och det gick i rasande takt! Vi var klara efter cirka tre timmars arbete! Väldigt effektiva var vi. Så jag hann med en sväng på stan och NK innan det var dags att jobba.

Vid halv fyra var jag och jobba som barnvakt, första riktiga gången eftersom jag idag var ensam med deras dotter. Tycker att det gick väldigt bra för att vara första tillfället! Det blev hämtning på dagis och sedan lek i parken (i regnet...) och lite bus hemma innan mamma kom hem efter halv sju. Just nu sitter jag och fyller i veckans arbetstimmar hos Akademisk Omtanke, och när jag är klar blir det läggdags!

Inga kommentarer: