söndag 14 oktober 2012

Söndagkväll

Hej! Vilken rolig och fullspäckad helg jag haft. I fredags åkte jag ju hem till Carro och Johan för att fira Johans 20-års dag. Det var tema "barnkalas" så det bjöds på korv med bröd och tårta, och under kvällen blev det några roliga lekar, och vi höll igång fram till fem-tiden. Förstår inte hur vi orkade med allt?

Eftersom jag sov över i Bro, passade jag på att hälsa på min kompis Jay (som också bor där) under lördagsförmiddagen innan jag åkte hem för att fräscha upp mig och packa om väskan. Vid fem-tiden åkte jag tillbaka till Stockholm för att träffa min vän Erdem. Vi åt middag på ett litet turkiskt hak på Söder, och enligt honom (som kommer från Turkiet) så är det det bästa i Stockholm. Jättegod mat var det iallafall och stället var fullpackat, så han hade helt rätt! Mätta och belåtna tog vi en kvällspromenad i stan och sedan åkte vi hem till honom för myskväll. Vi tittade på Hangover 2 (den var rolig, men inte lika bra som ettan), och efteråt somnade vi direkt som två små barn klockan elva, haha. Och idag blev det en lugn söndag hemma hos honom, innan jag åkte iväg för att jobba i Sushibaren. Nu blir det äntligen läggdags för mig!

Inga kommentarer: