måndag 16 november 2009

The golden key

Har pratat jobb med en av mina chefer nu. Gick riktigt bra. Kommer definitivt att få stanna till jul/nyår. Därefter vill de gärna ha kvar mig om jag vill och om deras ekonomi tillåter (det är ett litet företag). Så det känns jättebra. Prata lön också, som var väldigt bra enligt mamma. Jag skulle även få en egen nyckel nu så att jag slipper vänta på att bli insläppt varje morgon och utsläppt varje eftermiddag. Haha! Låter som ett fängelse. Men det är typ det! Man behöver en nyckel vart man än går där!

Och idag fick jag även med mig hem frukost för hela familjen. För en hel vecka! Haha! Sandra tyckte att jag fått tag på ett riktigt bra jobb eftersom jag kommer hem med mat hela tiden. Ha det bra! ♥


Kommer jag att få en Hello Kitty nyckel i guld tro?

Inga kommentarer: