söndag 8 november 2009

4 år

Har varit nu på eftermiddagen på barnkalas hemma hos Mats och Trudel (Trudel är min gudmors äldsta dotter, min “gudsyster” med andra ord). Deras äldsta son, Noah, fyllde 4 nu i veckan. Det var jag som fick välja ut en present till honom eftersom att jag är “mostern”. Det blev en supergullig djungel-pyjamas med en apa på. Jag var helt rätt ute också! Han är tydligen i en djungeldjursperiod just nu.

Men vet ni vad han fick från sin pappa då? En iPod! Hallå, han fyller 4 inte 14! De börjar bara tidigare och tidigare nuförtiden. Haha! Men hans pappa, Mats, är i och för sig riktigt pryltokig. Hörde förra gången jag var där en lite rolig händelse. När Noah hade gått förbi en speciell HiFi-butik (som alltid Mats brukar gå in i och stanna hur länge som helst i) utbrast han: Det där är pappas affär! Gulligt!


Inga kommentarer: