fredag 20 november 2009

Dagens världspremiär: New Moon

Äntligen! Idag är det biopremiär av New Moon. (Som jag under hela dagen på jobbet fått höra är jättedålig av flera radioprogram. Och att första filmen var bättre.) Vad man har längtat! Sandra och hennes kompisar sitter just nu i biosalongen och tittar på den. För min del blir det imorgon kväll. Yeay! Can´t wait! Men det känns som att jag redan har sett filmen eftersom jag läst boken två gånger (Ja jag har läst den två gånger! Som arbetslös hade jag alldeles för mycket tid och var lite rastlös. Haha!) och sett en massa olika trailers.

Så tills imorgon kväll får jag helt enkelt trösta mig med att läsa Breaking Dawn. Fjärde och sista boken. Eller ska man starta morgonkvällen redan nu med att titta på Twilight? Ha en bra kväll allihop! ♥

Inga kommentarer: