lördag 7 november 2009

Äntligen helg!

God morgon!

Torsdag och fredag har varit två riktigt långa arbetsdagar för mig. Jobbade över båda dagarna (i och för sig har jag ju jobbat över varje dag men inte så här mycket). På två dagar har jag jobbat för tre! Så man kan säga att jag är helt slut! När man kommit hem har det bara varit att äta lite middag, gå och duscha, och sedan raka vägen till sängs. Denna helg blir att vila upp mig. Ta det lugnt och sova mycket.

I torsdags var det ju the EMA’s men jag var ju helt slut när jag kom hem så jag orka inte ens att sätta på tv. Får se någon repris som går eller så får jag helt enkelt titta på nätet. Och igår när jag kom hem åt vi en jättegod smörgåstårta till middag. Fick den från jobbet. Haha! Det verkar som att det är jag som kommer att fixa fredagsmiddagarna framöver. Förra veckan kycklingspett och denna vecka smörgåstårta. Vad blir det härnäst? Efter middagen tog vi alla tre ett varsitt glas Martini (älskar Martini!) och småpratade lite vid köksbordet. Riktigt mysigt.


Inga kommentarer: