torsdag 11 februari 2010

The Vampire Diaries

Ikväll ska jag följa med mamma, för första gången, på föreningsmöte. Varför? Jo vi ska ha en stamrenovering under året. Jättebra eftersom det verkligen behövs. Så jag ska hänga med för att hjälpa till att lyssna på all information men samtidigt vill jag ju veta också. Hallå! Om jag följer med så kommer ju jag också få vara med och betämma kakel, golv, färg och allt annan. Hihi. Kul!

Ikväll börjar ju även den nya vampyrserien The Vampire Diaries. Den får man ju inte missa! Men vampyrkillarna där kan ju inte jämföras med Robert Pattinsson… Får se, kanske ändrar mig senare? Funderar även på att börja kolla på True Blood. Jag och min vampyrbubbla! (Men jag har faktiskt haft en riktigt lång paus under den senaste tiden!) Ha en bra kväll på er alla! ♥


Inga kommentarer: