lördag 27 februari 2010

Det var en lång arbetsvecka!

God morgon! Känner mig nu utvilade (sov jag vet inte hur länge, men det behövde jag!) efter en lång vecka av jobb. Fick jobba hela veckan (ska även få jobba på måndag) som har gått riktigt långsamt! På det har jag inte sovit ordentligt, så dagarna blev bara ännu värre kändes det som. Att försöka tränga in lite plugg (har en inlämningsuppgift som ska in nästa vecka. Har ju tid att göra klart den men när man inte riktigt förstår hur man ska använda programmet man ska göra den i, blir det lite svårare och minst sagt tidskrävande!) också var inte skönt heller. Kände mig bara mer trött och stressig. Men jag har ändå hunnit med en del och ska försöka slutföra den nu i helgen eller i början av veckan.

Nu ska jag sluta att tänka på det här och gå och äta lite frukost. Ha en bra dag allihopa! ♥


Inga kommentarer: