onsdag 17 februari 2010

Alexandra och Sandra

Imorse blev jag väckt strax efter sex av att telefonen ringde. ”Vem tusan ringer nu?!” Jo mammas jobb var det såklart, som undrade om jag inte kunde jobba. Och yrvaken som jag var, sa jag bara ja utan att riktigt tänka. Så det var vara att stiga upp och skynda mig iväg! Men snabb var jag! Fixa i ordning mig och cykla dit på en halv timme. Det måste nog vara rekord från min sida. Hihi.

I alla fall, efter jobbet gick jag ner på stan en snabbis. Mei Meis (lillasyster på kinesiska) namnsdag är idag så jag gick till Forsa Hembageri, idag igen! Och köpte de otroligt goda (och beroendeframkallande) semlorna. Mums! (Tur att jag hade ringt och lagt undan tre stycken under förmiddagen redan. För när jag kom dit efter fyra var det inte många kvar och jag var tvungen att stå i en lång kö!) Men imorgon får jag inte jobba så jag ska nog unna mig en sovmorgon. ♥

Inga kommentarer: