tisdag 16 februari 2010

Fettisdag

Tog en härlig (men kall) promenad ner på stan, med ett uppdrag. Att köpa semlor. Det är ju fettisdag så vi var ju bara tvungna att ha just Forsas! Vi brukar alltid köpa deras blåbärs- och chokladsemlor. De är otroligt goda! Deras ”vanliga” semlor kan jag inte säga något om men de måste nog vara riktigt goda de med! Eftersom när jag gick dit var det fullpackat med folk (och det är inte ett stort utrymme vi pratar om!) och det kom nya hela tiden (jag menar både människor och semlor!). Och majoriteten köpte semlor: vanliga, med kardemumma, utan kardemumma, blåbär, choklad, små eller stora.

Var en sväng förbi biblioteket också. Så nu har jag en del att läsa om jag ska hinna med allt (om jag räknar med kursböckerna också det vill säga)! Vad ska man börja med?

Inga kommentarer: