torsdag 18 februari 2010

Bollywood time

Imorse blev det sovmorgon, men jag har känt mig trött hela dagen ändå. Så dagen blev lugn, gjorde inte så mycket. Gjorde bara några ärenden åt mamma och så tittade jag på en tre timmar lång Bollywood film. Haha. Det var bara för att supervackra Aishwarya Rai var med, och så tycker jag att Bollywoodfilmer är så härliga att se. Fulla av dans, sång och färg! Det var skönt med en lugn vilodag för imorgon blir det jobb igen. Men det kommer att kännas lite konstigt eftersom mamma är ledig. Så det blir ”första” gången som jag är själv (det har ju hänt att vi jobbat på olika avdelningar men alltid haft våra raster tillsammans). Men det går nog bra, mammig som jag är. Hihi.

Fantastiskt vackra Aishwarya Rai. Hon är med i en av mina favoritfilmer Bride & Prejudice, hon har även vunnit både Miss India och Miss World titeln.

Inga kommentarer: