söndag 1 april 2012

Helgens födelsedagsfiranden!

Gud vilken trevlig helg jag haft med mina underbara vänner. Tyvärr har jag inga bilder att visa eftersom jag helt förträngde kameran denna helg... Jag hade som sagt ett två dagars firande av min födelsedag. I fredags blev det utgång med Camilla, Carolin och Carolins kille Johan. Himla rolig kväll! I lördags åt jag en mysig middag på Fugu med Caroline och Frida, innan vi mötte upp Carolin och Camilla för att se Hunger Games på bio. Tack för en otroligt bra födelsedag tjejer!

I morse var jag en sväng förbi gymmet med Caroline och Micke. Det blev ett jobbigt benpass eftersom vi hade Micke som tränare idag, haha. Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ska ta en tidig kväll också, måste vila ordentligt efter helgens roligheter.
Lånade bilden från fina Caroline. 

Inga kommentarer: