torsdag 12 april 2012

Frisörbesök och middag

Hade en riktigt trevlig dag igår. Var i skolan mellan tio och tolv. Sedan blev det en snabb lunch innan det blev en tripp till Hair Cut i Liljeholmsgallerian för en liten klippning. De är riktigt duktiga där! Hade riktigt slitet hår och behövde det verkligen! Tvätta, toppa och föna håret. Nu är det underbart mjukt igen! Under eftermiddagen hann jag även med lite plugg på biblioteket innan jag skulle iväg på en liten dejt (som blev väldigt låång, hehe). Det blev mysfika i Gamla stan innan vi åt Sushi på Söder och avsluta sedan kvällen med några drinkar. Jättetrevligt! Var hemma i min säng efter ett... Haha, var himla trött idag men det var det värt.

Idag var det skola mellan tio och tre. Innan jag åkte hem blev det ett svettigt spinningpass på Friskis. Mitt första och jag älska det! I fortsättningen blir det mer spinning för min del. Haha. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en avsnitt av Greys Anatomy innan jag somnar. Fredag imorgon, härligt!

Inga kommentarer: