fredag 30 mars 2012

Musikens hus

Hejsan! Igår var det full fart hela dagen. Uppe vid fem för att åka till jobbet. Sluta halv fyra och då blev det träning i en timme. Därefter mötte jag upp mamma vid Musikens hus (aka UKK, Uppsala konsert och kongress) för att gå på aktiemöte med Avanza Bank. Föreläsaren var André Mattsson som är en riktigt bra talare, kunnig och vet vad han pratar om. Var hemma igen vid åtta, då var man himla trött kan jag säga.

Och idag är det fredag, och imorgon fyller jag 22! Härligt! Det blir ett två dagar långt firande med mina vänner denna helg, och nästa helg blir det med familjen. Ikväll blir det middag och förfest hemma hos Camilla innan vi drar vidare ut i Stockholm. Kommer att bli super! Fick sluta lite tidigare idag så nu är jag hemma och fixar det sista innan Camilla kommer och hämtar upp mig. Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: