måndag 9 april 2012

Påskträning

Denna långhelg har jag verkligen kommit in i en bra träningsrytm. Har tränat lite varje dag, känner mig väldigt duktig! Och idag körde jag lite extra. Börja med en powerwalk ner på stan för att köra ett yogapass på Friskis och Svettis Väderkvarnen. Direkt efter det hämta Caroline och Micke upp mig för att dra vidare till gymmet på Ekeby där vi träna i cirka en timme. Känner jag mig helt slut i kroppen men på ett skönt sätt! Nu ska jag sätta mig ner i några timmar för att skriva på min praktikuppgift, måste bli klar med den snart... Ni får ha en trevlig söndag måndag allihop!

2 kommentarer:

Frida sa...

"Ha en trevlig söndag" när inlägget är på en måndag...? XD Jag tror nog att du tränar lite för mycket än vad dina hjärnceller klarar av :P

Victoria sa...

Det kändes ju som söndag men mena såklart måndag x)