söndag 11 mars 2012

En bra helg!

Hej på er! 

Hur har eran helg varit? Själv har haft en underbar blandad helg. I fredags efter jobbet åkte jag direkt hem till Carolin, där det blev middag och förfest med Carro och Camilla. Kvällen avslutades med en rolig och välbehövlig utekväll i Stockholm. Man har aldrig tråkigt med dessa tjejer! I lördags efter en rejäl sovmorgon hos Carro mötte jag upp mami och gudföräldrarna på Barkarby för lite shopping. Var väldigt trött men det var skönt att få gå runt lite. Hittade en massa fint men köpte inget, måste försöka att inte slösa så mycket på saker jag inte behöver egentligen! 

Och idag har jag bara tagit det lugnt. Sov först i tolv (!) timmar, åt brunch med mamma och sedan har jag bara slappat framför tvn med mysiga filmer. Nu blir det nog en dusch och sen ska jag försöka hinna med några små skoluppgifter innan middagen. 
Lånade bilderna från Carolin.

Inga kommentarer: